Адміністрація вирішила продати даний сайт. За детальною інформацією звертайтесь за адресою: rozrahu@gmail.com

Математичні функції та управляючі конструкції

Інформація про навчальний заклад

ВУЗ:
Національний технічний університет України Київський політехнічний інститут
Інститут:
Не вказано
Факультет:
Не вказано
Кафедра:
Не вказано

Інформація про роботу

Рік:
2021
Тип роботи:
Звіт до лабораторної роботи
Предмет:
Алгоритмізація та програмування

Частина тексту файла

Національний технічний університет України «Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського» Алгоритмізація та програмування 1: Базові концепції програмування ЗВІТ до лабораторної роботи № 4 «Математичні функції та управляючі конструкції» Варіант 16 Дата «12» листопада 2021 Завдання: 1. Створити одновимірний та двовимірний масиви. 2. Виконати початкову ініціалізацію всіх елементів масиву. 3. Виконати маніпуляції з елементами масивів. У якості індивідуального завдання необхідно написати програму, в якій, на першому етапі, користувачем задається вимірність та розмірність масиву та спосіб ініціалізації (з клавіатури/консолі або випадковими числами) елементів масиву. На другому етапі необхідно скористатися варіантом індивідуального завдання з Додатку В-4. Теоритичні відомості: Массив  это совокупность переменных одного типа, к которым обращаются с помощью общего имени. Доступ к отдельному элементу массива может осуществляться с помощью индекса. В С все массивы состоят из соприкасающихся участков памяти. Наименьший адрес соответствует первому элементу. Наибольший адрес соответствует последнему элементу. Массивы могут иметь одну или несколько размерностей. Одномерный массив Стандартный вид объявления одномерного массива следующий: тип имя_переменной [размер]; В С массивы должны определяться однозначно, чтобы компилятор мог выделить для них место в памяти. Здесь тип объявляет базовый тип массива и является типом каждого элемента массива. Параметр размер определяет, сколько элементов содержит массив. В одномерном массиве полный размер массива в байтах вычисляется следующим образом: общее число байт = sizeof (базовый тип) *число элементов У всех массивов первый элемент имеет индекс 0. Поэтому, если написать char р [10]; то будет объявлен массив символов из 10 элементов, причем эти элементы адресуются индексом от 0 до 9. Следующая программа загружает целочисленный массив числами от 0 до 9 и выводит его: #include <stdio.h> int main(void) { int x[10]; /* резервирует место для 10 целочисленных элементов */ int t; for(t=0; t<10; ++t) x[t] = t; for(t=0; t<10; ++t) printf("%d ", x[t]); return 0; } Двумерные массивы С позволяет создавать многомерные массивы. Простейшим видом многомерного массива является двумерный массив. Двумерный массив - это массив одномерных массивов. Двумерный массив объявляется следующим образом: тип имя_массива[размер второго измерения][размер первого измерения]; Следовательно, для объявления двумерного массива целых с размером 10 на 20 следует написать: int d[10] [20] ; Посмотрим внимательно на это объявление. В противоположность другим компьютерным языкам, где размерности массива отделяются запятой, С помещает каждую размерность в отдельные скобки. Для доступа к элементу с индексами 3, 5 массива d следует использовать d[3] [5] В следующем примере в двумерный массив заносятся числа от 1 до 12, после чего массив выводится на экран. #include <stdio.h> int main(void) { int t,i, num[3][4]; /* загрузка чисел */ for(t=0; t<3; ++t) for (i=0; i<4; ++i) num[t][i] = (t*4)+i+1; /* вывод чисел */ for (t=0; t<3; ++t) { for (i=0; i<4; ++i) printf("%d  ",num[t][i]); printf ("\n"); } return 0; } Варіант індивідуального завдання / Блок-схеми / Блок-схема першого завдання: / Блок-схема другого завдання: / Вивід програми:/ / / Код програми: Посилання на Repl.it: https:/replit.com/join/ihkuurqznc-tr-15khavkin #include <stdio.h> #include <stdlib.h> #include <time.h> int c = 0; int main(int args, char *argv[]) { int x,y,s; int array1[10]; int array2[5][5]; srand(time(NULL)); //Ініціалізація одновимірного массиву printf("\nВиберіть спосіб ініціалізації елементів для одновимірного масиву\n1 - з клавіатури/консолі\n2 - випадковими числами\nвведіть 1 або 2: "); scanf("%d", &x); switch(x){ case 1: printf("\nВвод зміних за допомогою консолі:\n"); for (int i=0; i < 10; i++){ printf("Введіть значення елементу array1[%d]: ", i); scanf("%d",...
Антиботан аватар за замовчуванням

16.07.2023 21:07

Коментарі

Ви не можете залишити коментар. Для цього, будь ласка, увійдіть або зареєструйтесь.

Завантаження файлу

Якщо Ви маєте на своєму комп'ютері файли, пов'язані з навчанням( розрахункові, лабораторні, практичні, контрольні роботи та інше...), і Вам не шкода ними поділитись - то скористайтесь формою для завантаження файлу, попередньо заархівувавши все в архів .rar або .zip розміром до 100мб, і до нього невдовзі отримають доступ студенти всієї України! Ви отримаєте грошову винагороду в кінці місяця, якщо станете одним з трьох переможців!
Стань активним учасником руху antibotan!
Поділись актуальною інформацією,
і отримай привілеї у користуванні архівом! Детальніше

Оголошення від адміністратора

Антиботан аватар за замовчуванням

пропонує роботу

Admin

26.02.2019 12:38

Привіт усім учасникам нашого порталу! Хороші новини - з‘явилась можливість кожному заробити на своїх знаннях та вміннях. Тепер Ви можете продавати свої роботи на сайті заробляючи кошти, рейтинг і довіру користувачів. Потрібно завантажити роботу, вказати ціну і додати один інформативний скріншот з деякими частинами виконаних завдань. Навіть одна якісна і всім необхідна робота може продатися сотні разів. «Головою заробляти» продуктивніше ніж руками! :-)

Новини